Strefa wiedzy

Rozwiązania chmurowe

Rozwiązania chmurowe

Kurs powstał w ramach projektu Latarnicy w akcji: świętokrzyskie, dolnośląskie. Udział w kursie jest bezpłatny.

W obecnych czasach znajomość zagadnień związanych z obsługą dysków chmurowych jest koniecznością. Poznanie ich może być nie tylko przyjemne, ale też opłacalne. Warto bowiem wiedzieć, jak korzystać z rozwiązań, które mogą ułatwić naszą pracę.

  • Technologia Google Drive oraz Microsoft OneDrive
  • Jak zarejestrować nowy dysk chmurowy w tych technologiach?
  • Jak używać dysk chmurowy, na komputerze PC poprzez przeglądarkę i aplikację, a także jak skonfigurować go na smartfonie?
  • Generowanie linków do plików lub folderów i udostępnianie je wybranym osobom.

Moduły należy przechodzić w kolejności zadanej przez autorów kursu. Po przejściu wszystkich, zostanie udostępniony test wiedzy, którego pozytywne zaliczenie (tzn. zaliczenie testu na min. 80%) pozwoli na otrzymanie certyfikatu ukończenia kursu e-learningowego.

Kurs należy ukończyć w ciągu 31 dni od momentu pierwszego zalogowania. Nie trzeba go ukończyć w jednym podejściu - można go przerwać w dowolnym momencie, a platforma zapamięta, w jakim miejscu uczestnik ostatnio zakończył i przy ponownym uruchomieniu zapyta, czy rozpocząć od tego miejsca.

Grywalizacja i narzędzia wspierające proces dydaktyczny oparty o ideę grywalizacji

Grywalizacja i narzędzia wspierające proces dydaktyczny oparty o ideę grywalizacji

Kurs powstał w ramach projektu Latarnicy w akcji: świętokrzyskie, dolnośląskie. Udział w kursie jest bezpłatny.

Czy nie byłoby wspaniale, gdyby rutynowe zadania, które wykonujemy na co dzień pobudzały naszą ciekawość, a myśl, że zaraz je skończymy zamiast uczucia ulgi wywoływała niedosyt? A na dodatek pojawienie się kolejnego zadania byłoby źródłem mnóstwa pozytywnych emocji. Czy to możliwe? Tak, jeśli sięgniemy do świata gier i popatrzymy na tych, którzy grają - zrozumiemy, że oni właśnie tak mają. Grywalizacja pomaga zaangażować ludzi podczas zajęć i wpłynąć na to, że naprawdę chcą brać w nim udział.

Zagadnienia poruszane w kursie:

  • dowiesz się, czym jest grywalizacja,
  • poznasz różnice pomiędzy grą a grywalizacją,
  • odkryjesz korzyści z wykorzystania grywalizacji w edukacji i kształtowaniu życia społecznego,
  • poznasz sprawdzony model tworzenia założeń do procesu edukacyjnego z wykorzystaniem grywalizacji,
  • poznasz przykładowe mechaniki gier (np., punkty, rankingi, wyzwania, informacja zwrotna),
  • poznasz charakterystykę 4 typów graczy Achievers, Explorers, Socializers, Killers,
  • dowiesz się jak działa nasza motywacja i poznasz korzyści z zastosowania teorii motywacji w grywalizacji procesów edukacyjnych,
  • poznasz wybrane sposoby na zwiększanie zaangażowania graczy w oparciu o listę Kevina Werbacha,
  • poznasz realne przykłady zastosowań grywalizacji w edukacji,
  • dowiesz się, jak można zastosować aplikacje Quizziz, Kahoot, Plickers do procesów edukacyjnych.

Moduły należy przechodzić w kolejności zadanej przez autorów kursu. Po przejściu wszystkich, zostanie udostępniony test wiedzy, którego pozytywne zaliczenie (tzn. zaliczenie testu na min. 80%) pozwoli na otrzymanie certyfikatu ukończenia kursu e-learningowego.

Kurs należy ukończyć w ciągu 31 dni od momentu pierwszego zalogowania. Nie trzeba go ukończyć w jednym podejściu - można go przerwać w dowolnym momencie, a platforma zapamięta, w jakim miejscu uczestnik ostatnio zakończył i przy ponownym uruchomieniu zapyta, czy rozpocząć od tego miejsca.

Zanim klikniesz „Przejdź do strony” lub zamkniesz to okno, prosimy o przeczytanie Polityki Prywatności.

Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych.

Klikając „Przejdź do strony” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się z naszym regulaminem Polityki Prywatności.

Polityka Prywatności