Pierwsze spotkanie w Lubaniu - badamy swoje potrzeby
Pierwszy dzień szkolenia.
Po przedstawieniu idei projektu Latarnicy w akcji, przeszłam do zbadania potrzeb uczestników szkolenia. Chciałam określić poziom ich wiedzy na temat obsługi komputera oraz interesujących ich treści.
Uczestnicy chcieli zapoznać się ze stroną pacjent.gov.pl i możliwością rejestracji na szczepienia przeciw Covid19, gdyż ta strona była uczestnikom nieznana.
Zatrzymaliśmy się na dłuższą chwilę na stronie gov.pl. Sprawdziliśmy czy wszyscy z uczestników mają poprawnie złożone profile zaufane. Jedna z pań założyła profil zaufany, ponieważ dotychczas korzystała z konta męża.
Założyliśmy eSkrzynki dla dwóch uczestników, aby mogli otrzymywać korespondencje z poczty bez wychodzenia z domu.
Omówiliśmy zagadnienia związane z usługą "Kierowcy i pojazdy". Uczestnicy sprawdzili swoje konto związane z mandatami i punktami karnymi.
Pozostały czas zajęć poświęciliśmy pozostałym zagadnieniom na stronie gov.pl, w szczególności uczestnicy zapoznali się z procedurami wjazdu do innych krajów, w związku z obostrzeniami Covid19.